nattiii:)

2010-07-15 - 02:36:10

hej inte hänt så mkt men.
Ja va ute & red en sväng , skönt att komma ut ibland.
Russin visst hon är en häst , men ja känner mig tryg med henne.
Utan henne är jag inte jag ? Om ni förstår.
Hon är endel av mig , jag älskar henne så otroligt mycket , finns inte ord som kan beskriva.
Hon är värd guld ..En häst som alltid vill mys & bli ompysslad .Ja har delat så mycket med henne. Galna knäppa roliga underbara ridturer.Kvälls morgon turer i skog & paddock .Hon är väldigt speciell för mig.
Jag trodde aldrig att någon kunde betyda så extremt mycket som hon gör.Hon har den största platsen i mitt hjärta<3




Sen drog ja & ida ut till kajsa , någon ja saknat väldigt mycket:)
minns ni henne? ja va mycket med henne innan , men tyvär inte längre :(
tråkigt när sånt händer menmen
Aja vi kollade film & hade kul:)
sen vid halv 2lite över åkte vi hem .så nu sitter ja här & tråkar , ska sätta på en film lr ngt.:(
en liten bild på oss kan man ju alltid hitta ,:)
De flesta bilder på min dator är på kajsa & mig haha :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0