Morgon tur på hästarna:)

2010-07-08 - 16:30:30

Vaknade vid 9 av att de va svinvarmt i mitt rum så ja öppnar fönstret & ljus kommer in & da blir sur för hon vill sova HAHAH :)!
Åh ja råkar tappa 2 hudsalvor i hennes huvud:$ hahaha fast lite kul vare allt ;p
Jahopp sen åkte vi ut till stallet för att rida de små liven:)
hanna jobbade så ja hoppade upp på camaro och red honom ;)
Ida fick rida russin :D
Min lilla plutt älskling :) !

Ridturen gick bra förutom att båda är super pigga hästar men de är ju bara bra.
Snart ska ja börja träna russin , hopp & dressyr efter hennes lilla skada.
Hon vill komma ut & inte stå längre :)
Åhhh va ja älskar henne (A) ! :D
Hon är mitt hjärta <3

har tyvär inga bilder på mig & camaro ;)

ida & russin:)


russin & ja ett dressyr pass;) !


En bild på camaro :D
Fina hästar:)

Johanna

åh så kul! vill också rida :)



Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kan vi kanske följa varann på bloglovin? :)

Var gärna med i min outfit tävling också! :)

Xoxo

2010-07-09 - 00:33:10
URL: http://johannalicious.blogg.se/
ida

ja de är du :O

2010-07-09 - 12:58:48
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0