jag älskar dig , även att du inte längre finns kvar.

2010-07-13 - 01:28:39

Ja ska ge dig en sista chans ,
Ja tänker inte ge dig mer , du har haft massor av chanser.
Men du har inte tagit dig tid.
Så nu har du en chans kvar ..

Om du inte tar den så skiter ja fullständigt i dig ..
Då har du bevisat vem du är & de räcker för mig.
Ja orkar inte bry mig om idioter , om ja nu får säga så..?
Du förstår inte hur mycket du har sårat mig genom dagarna ..




Jag tar allt otroligt hårt & ja står inte allt ut med allt.
visa dagar är ja stark klarar de mesta.
Men de finns dagar då ja inte fattar vad ja gör , vad ja vill var ja är?
Allt som har hänt genom livet , de har varit tufft..
Hemska minnen från 2006 ännu värre var de 2009.

De finns låtar som gör mig stark..
Alla har vi dagar då vi är starkare & andra vi bara vill slänga sig i sängen & aldrig mer gå upp.
Allt efter litis dog .. Ja tror ingen fattar hur hemskt de va & ja tror aldrig någon kommer förstå..
Dagarna & nätterna va fyllda av tårar men ja är tacksam för min familj bryr sig .
De första dagarna låg ja i sängen ville inte gå upp .. Tankarna om döden va allt ja hade..
när ja skriver detta är den tårar i ögonen tro mig de är jobbigt , att mista en bästa vän de är inte lätt:(
Stunderna efter var hemska tankarna va  .. nu finns hon inte mer :/. Vi hade 3 år nu är allt dött.
Men ja kommer alltid minnas dig ! Du har en plats & ingen kan ta den .
Jag älskar dig , vi syns i himlen<3

R.I.P 23/10-09

Men ja vet även att de blir inte bättre av att gråta dagarna ut ,
Men de tar tid att bli hel vilket ja aldrig kommer bli.

Du va mitt liv.

ida

hahaha aah de är ju så !



finns alltid o de vet du ! <3

2010-07-13 - 01:49:55
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0