inte min dag..

2010-07-16 - 12:36:50

Idag är det verkligen inte min dag kan man säga , ja skulle gå upp klocka 6 men klockan ringde ju inte ..
Så vaknade vid halv 8 fick panik .. ja hade ju bestämt 7 med ida.. men nae då såklart skulle mobil f*n dampa..
Så ja börja göra mig i ordning & sånt.Tog på mig vanliga kläder .
Sen blev klockan mycket den närmade sig 8 så ja byte om fort & tog moppen & åkte iväg.
Körde som en galning i skogen allt för inte russin ska behöva ridas när solen steker..Då är de synd om henne.
Men ja tog mig en runda i skogen , riktigt mysigt. Min mobil laddade såklart ut så ja kunde ju inte ha med mig den.Och min mobilladdare har någon tattat .. Förbannat också kan man säga?
Så tog med min andra mobil ist. Kan inte pinkoden till den vem kan hålla redan på 4 stycken.. inte jag iaf? :s
Såå då dampade den ihop och stängde av sig ? ja blev lite arg & hade lust att kasta den i sjön men sen funkade den igen.Sen rev ja mig på taggtråd.. & nu har ja virus på min dator som kommer upp som ja måste göra ngt åt.
Ja har ju virus skydd så fattar inte hur detta kan hända ;s?  & min piercing gör mer än ont har värsta saken under den , funderar på & kolla upp de..
Så nu sitter ja här & väntar på att något dåligt ska hända , hela morgonen har ju gått åt skogen .. Har hört att de ska åska idag? Den kanske slår ner i mig , skulle inte förvåna mig idag inte..
Lr så kmr ja tappa mobilen i toan lr så ngt. 
ikväll är ja ensam hemma kanske syster också.
blir att titta på film äta Nyttigt godis , (gurka, äpple ,morot allt sånt) sen lite go sås:)

VILKEN UNDERBAR DAG! :@

DU ÄR ALLT MAN KAN ÖNSKA<3


Nathalie

Gör mig sjukt glad och rösta på min snygga sko! Skulle betyda så mycket för mig<3

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery

2010-07-16 - 22:45:56
URL: http://liborius.blogg.se/
ida

Intresserad av att bli veckans blogg?

kommentera isånnafall att du är med i detta inlägget

http://idaalundbeerg.blogg.se/2010/july/veckans-blogg.html

kram =)

2010-07-17 - 02:54:36
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0