Förlåt för lång text:o!

2010-07-01 - 23:14:02

En super bra dag faktist.
Fick brevet hem i morse.Jag har kommit in på ljungan :)
Wihiii de har ju gjort att dagen har vart på topp.

Ja åkte iaf ut med ida till hätte vi hade planerat att bada men så blev det icke !:)
Vi satt där ett tag sen åkte vi till willys för att handla lite mat.
Efter de drog vi hem till mig åt & så.

Sen tog ja moppen åkte ut till sara för att rida ;)
Först tog ja camaro det fick faktiskt bra , han gjorde inga konstigheter :)
Sen badade jag & sara med amadeus & russin.
De gick ju bra fram tills russin blev rädd för ngt å sprang iväg & gjorde så ja ramla i lera .
Snäll häst dedär:)!

Ja gick vi ner för att bada alma hängde även med, ;) !
vi simmade till en boj uhhh äckligt.
ja låg på madrassen för ja ville inte simma för de finns äckliga gäddor där ute EEEEEEEEEEUH!
MOHAHHA :D

Imorgon blir det att dra till jkpg för lite shopping & så ;) köpa en fläkt för kim kom & hämtade malins:O
Aja men nu ska ja titta på tv/film lr ngt.
Först ska ja ta imot alla 1000 bilder.
;)




emelie

tack,jo jag vet hon e söt :D



nä,min medryttar häst.fast jag ska kanske ta henne på foder<3 :)

2010-07-01 - 23:26:43
URL: http://emelieieie.blogg.se/
Elin

Svar; Tack! Han är så söt :D

2010-07-03 - 13:17:03
URL: http://elinnnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0