Rolig sak eller inte ^^!

2010-01-29 - 23:44:45

VAD HÄNDER MED DINA VÄNNER I FRAMTIDEN?

ta fram mobilen och slumpa

Alkolist:
Axel
Påkörd: David

Hockey star: Evelina
Rökmaskin: Frida
Innebandy proffs:
Nobelpristagare: Hampus

Snille: Jesper
Strippa: Karro
Fotomodel: Syster
Advokat: Macke
Sångare: Mammii
Vinnare på bingo: Palle (lärare)
Uteliggare: Philip
Fattig: Patricia
Fotbolls proffs: Rasmus

Flickvän: Rickard
Pojkvän: Sarah
Stalker: Stina
Bög: Albin
Oskuld tills 30 +: Adam

Nästa Hitler: Alice
Över 2 meter lång: Caroline
Porr stjärna: Emma

Komiker:Freddy
Nästa Idol vinna: Gustav
Hippie: Hanna

Knarka ihjäl sig: Jesper
Miljonär: Johan
Blottare: Bror
Bli Kanibal: Malin


Inlägget blev lite tidigare Än Förväntat, ja ska iaf snart krypa ner i min nybäddade mysiga säng.
Där ska ja Ligga och mysa med mina söta djur, (a)
Även Att de är katt och kanin så är de vänner, min katt är nog lite mer rädd för min kanin eller hon har respekt för min kanin Vilket ja tycker är bra, min katt är även väligt lydig, Nästan som en hund!
Och Alltid lika trevligt. Okej nu ljög ja påkvällarna kan hon bli lite jobbig hon Brukar stå Utanför min dörr & Riva & mjaoua som bara den. En bild skulle passa bra på de två. :)
Ni ska Få se Hur mina söta snälla djur ser ut.
Små söta djur, snuffis & Mimmi:)
Mimmi är IAF en sköldpaddsfärgad katt, väldig lång Harig väldigt klantig också: p
Snuffis ÄR EN dvärghemolinangåra liten och söt kanin, älskar mat typ mest av allt, o
aja mina djur. :)

juste, ni ver jag rider Också män ja har ingen egen häst.
Först red ja en häst som hette Rosita, som nu tyvär är avlivad, men den tiden jag hade med henne va den bästa i mitt liv! Min bästa kompis häst va det Men hon blev förstör så ja fick ta över henne, skötare blev jag runt 2 år tror ja, 6: an och 7: an. Sen började jag rida en annan häst russin, jag va väldigt Osäker på Henne Eftersom hon Int va så lätt och rida kastade alltid av folket på som satt, även Lyssnade Inte på Något! Så hon gjorde som hon själv tyckte. Ja red Både Rosita & russin (Mor & Dotter) Men sen blev det så Att jag blev allt Rosita förstör för & va tvungen Att sluta rida henne. Istället började jag rida russin, Tiden gick och jag blev allt säkrare på henne och jag rider henne Än idag;). Men sommaren 09 så va hon ute som sommarhäst & Da red ja en annan häst vid namn Märtha. Sen kom russin tillbaka och såldes Märtha: / Russin & Märta är min bästa kompis storasysters hästar. Men jag är oehört tacksam och glad för hon litar på mig. Russin är inte så enkel att rida, rädd Hon är 12 år men hennes hjärna är lite mindre om man så säger, o Hon är oehört Pigg (glad för det) Int 100trafiksäker, för blåst sånt och lite. Men hon börjar Faktiskt bli bättre. Rosita va en stor Shetlandsponny 115 tror ja hon va, super mysig häst.
Märtha en stor d-ponny vet inte Hennes hästras, men 146 tror ja hon va mankhöjd.
Russin vet ja Inte heller redigt: $ nu skäms ja lite. Hon är iaf en lite bråkig c-ponny, p
Men ja älskar bråkiga hästar som stickar iväg & kör Sitt egna race:)
Hur jag lärde mig rida kanske ni undrar över: När ja va mindre rött ja på Ridklubb Men jag tröttnade på ridskola och slutade. Sen träffade jag sara Bergkvist (min bästa kompis) vi va Några gånger & ja Provade att rida, och jag började gilla det igen, jag kom Längre och Längre lärde mig allt mer och mer. Ja har ridigt i privatstall sen 6: an och nu äre Ett halvår kvar tills ja slutar 9: an. Jag är docka Ingen människa som gillar att tävla, jag tycker inte det bara om. Men visst skulle de va bra för båtar russin & Mig Att Komma Ut på Någon träningstävling, förra gången en annan tävlade med henne fick dom Lägga ner hindrerna. Jag älskar att träna & Båtar russin & ja älskar att hoppa i paddocken. Fast nu på vintern blir det ju mest dressyr, men ja! Till våren får jag & russin komma igång lite!

jag längtar till sommaren. Bada med hästarna, Långa uteritter, träningar, Bara Inte rida i så mycket & Int frysa till en isbit.


BILDER PÅ HÄSTARNA KOMMER IN IMORGON:)
Godnatt!


 

     


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0