du va allt <3

2010-01-09 - 00:45:59

Jag kommer aldrig mer bli lycklig!


ett helvete igen!
Jag saknar min bästa vän som inte längre finns kvar hos mig.
Långt bort i himlen!
Ibörjan sa ja syns snart men ändrade
jag ska göra dig stolt!
Jag vill men var är orken? borta borta borta.
Jag orkar inte kämpa , men ja vill inte ge upp.
jag kommer aldrig kunna släppa detta!
Så svårt , så jobbigt , så hemskt!
allt får mig bara och gråta!
Jag försöker varja dag att skratta å lee!
Men det är inte så j*vla lätt som alla tror.

Men nu finns det inte så mycket att göra , tiden med henne är borta!
Den kommer aldrig åter!
aldrig aldrig mer , :'(

jag har iaf vart lycklig , men nej inte mer!
tack för tiden , du är den jag aldrig glömma.
jag skiter i allt annat , jag vill bara ha tillbaks dig dig dig!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0