Det finns människor till allt.

2010-01-14 - 21:59:28

Det finns människor till allt!
Och vad människor får allt i från är något jag absolut inte fattar.
Och varför man ens gör något så omoget?
Jadu , livet är inte lätt när det är svårt.
Ja är trött på falska människor ja är trött på sanningen.
Ja är trött på hela världen!
Kanske borde börja accptera att världen är så , att det inte alltid finns folk man kan lita på!
Även att man skulle ändra på vissa människor &så.
Säga vad man tycker rätt ut.
Ja brukar va en rätt ärlig person som säger det ja tycker .
Men vissa saker kan ja inte säga , delvis för det är för elakt å så men sanningen kanske borde fram.
Ja orkar inte hålla inne på allt ja borde säga.
Jag har aldrig sakt jag är världens snällaste person , för det är ja  inte ,
aldrig i hela mitt liv sakt att ja är den perfekta heller , för det stämmer inte.
Men ja har rätt att säga vad jag tycker & tänker , och precis de kommer ja göra i fortsättningen.
Kan ta hårt men då kan dom få den skiten tillbaka som ja har hört från andra.
Alltså en j*vla massa skitsnack, endel kan ju bara ta & växa upp & sluta skicka runt saker som inte är sant.
Alltså vad vinner man på det?? ehm inget dåså varför då snacka skt , avensjuk?
Även snackat med min bästa vän kajsa lilja om en speciell sak , både hon och ja är sjukt trötta på det som händer runt omkring , och vad man vill få ut på det ! Vi kommer inte ge oss , vi kommer vinna!!


nadine

Bajs på folk ibland asså :/ <3

2010-01-15 - 11:01:42
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0