5 månader utan bästavän:'(

2010-01-28 - 22:00:40

5 månader har gått utan min bästavän!
Inget är sig likt , ingen förstår hur sjukt jobbigt det är att leva utan den man älskade så otroligt mycket.
Jag förstår inte heller hur tårar kan va så många , bara rinner på?
Livet kan va helt hopplöst , det finns stunder som jag inte orkar med.
Just nu är inte livet på topp ,eftersom ja påminns så himla mycket om älskling.
Ja vill inte att det ska gå framåt ja vill att tiden ska gå bakåt.
Ja vill inte levavidare just nu , ja vill leva bakåt.
Tidsmaskin vad som helst för att träffa Litis igen.
Ingen förstår hur jobbigt det är , det gör man inte försen man förlorat den man älskar :(

Om man älskar ngn och sedan förlorar den,
vill man inte längre leva.

 

R.I.P 23oktober 2009
du va mer än en vän , du va min bästavän!
men nu finns du inte längre , ja lever utan ett hjärta !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0