Trött , arg & besviken!

2010-02-28 - 19:39:28

Hallo  gårdagen va super kul åkte 6 på morgonen kom hem halv3!
Kanske inte lika kul va rätt trött idag kan ja säga er
Men lite köp blev det(:
* 2 par ridbyxor
* vinter ridstövlar
* 5 ridstrumpor
* ett schabrak
* 4 st lindor
*chaps
* nötter
* dricka
& mat ååså :)
Blev en helt fantastisk kväll:)
hittar inte sladden så bilder få komma senare:)

Idag har ja vart hos kusinerna ätit mat & lite sånt mycket trevligt.
Imorgon äre skola tyvär.

Mitt liv rullar på också!
Jag är glad men också j*vligt förbannad varför?
Kan man ju undra  tänker inte ta upp i stora drag vad som har hänt.
Men det har med vänner och göra & ja lovar er att jag är j*vligt arg!

Att göra det du håller på med är inte såå okej ,Visa ist din rätta ålder!
I mina ögon är du otroligt barnslig & helt enkelt omogen !
Endag så är det inte så roligt för dig & då ska du få se att det är helt sjukt omoget!
Att jag inte tar dig som en vän längre borde du förstå du är helt enkelt ingenting för mig längre,
Så nu äre helt körd , mig har du iaf inte kvar! Du är osynlig för mig!
Om du någon gång behöver mig har du inte mig kvar!



Falska vänner är som löv finns överallt!
Anonym

haha, tyckte det där var mycket köp jag hahaXD

du verkar rik att du kan köpa så mycket själv är jag luspank:P



vad är det som hänt, har hon/ han? gjort:( klockrent citat stämmer helt å hållet, jag har typ träffat på dumma kompisar jämnt:P



2010-02-28 - 21:07:36
URL: http://girlishness.blogg.se/
Therése

allt bra annars då? ):

2010-02-28 - 22:26:44
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Therése

allt bra annars då? ):

2010-02-28 - 22:27:34
URL: http://thovdegard.blogg.se/
© PHOTO COLLECTION

Hej! Tänkte meddela dig att min blogg kommer byta adress, och om du är intresserad av den nya; vänligen mejla [email protected] för mer information!



Om du inte är intresserad ber jag hemskt mycket om ursäkt! :)

2010-03-01 - 18:49:43
URL: http://mincanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0