Svar på frågorna.

2010-02-19 - 21:27:26

Nu ska ja berätta heeeeeeeela dagen precis heeeeeeeeeeeeeeela!

Vaknade upp runt halv 12 hos sara.
gick ner & åt frukost , gick ut till stallet fixade allt där som måste göras.
Sen tog vi oss en ridtur , sjukt kallt men ridas måste ju göras.
Tog oss 1 ½ timme , mycket rolig runda :)
Hoppade över ngt träd som hade ramlat.
Russin va pigg som vanligt , helt otroligt att hon kan va sååå pigg & va så stark :o!
Man sitter som en liten köttbulle på henne ^^
Men det är bra att hon är pigg & hon är faktiskt rolig & rida :) !
Utan ibland när man är på lite dåligt humör då kan ja bli rätt arg på henne , speciellt när ja rider själv för då ska hon bara vända hemåt & allt!
Men men , sen typ fixade vi lite istallet igen släppte in resten av hästarna :) !
gick upp & åt sen satte vi oss & kollade på mäklarna haha bästa film ftw^^ :)
Sen har vi faktiskt inte gjort ngt mer & nu tänkte jag ladda upp alla frågor som ni alla har ställt :) ! 

 

Hur länge har du bloggat?  November 2009 tror ja :)?

Bästa årstid sommar/vinter? Båda är bra ja älskar sommarn & jag älskar vintern men sommar då:)!

Hur många år är du? 15 , 16 den 5 Juli!

Vart bor du? Tranås

Går du på ngn sport? Rider privat

Favorit mat?
Jag är inte så förtjust i mat men kyckling med philadelphiaost i & klyftpotatis!

Vad ska du göra i sommar? Sola , bada & bara njuta av värmen & sommaren.

Bästa film? Jag vet inte , men strandvaskaren är bra :)

Varför är du så cool/ hanna jonebring? Vart med dig för mycket :)

Vad är din högsta dröm? att rosita ska leva :/

Hur mår du? Bara bra :)

Vart skulle du helst vilja bo om du fick välja? NyaZeeland

Vad är det värsta som skulle kunna hända i ditt liv? Någon i familjen tar självmord/dör.

Hur lång? Oj hihi längden skäms ja över , men 158! 

Drömresa? NyaZeeland eller madagaskar

Hur många besökare har du per dag ungefär? innan var det mellan 10- 30 nu är mellan 20-90 olika varjedag.

Vilka bloggar läser du? Kissie , dessie ,paow , foki , idas & ericas.

Hur tycker du att en bra blogg ska vara? Jag vet faktiskt inte.

Finns det någon vän som du inte pratar med så mycket längre som du skulle vilja få tillbaka kontakten med? isf vem? Ja det finns ngr som jag inte har kontakten med så mycket längre & vill ha tillbaka. Emma & lotte men helt omöjligt att få tillbaka en bor i danmark & den andra skåne va 5 årsen nu tror ja man kan ju hoppas att de dyker upp endag.!

Är det du själv som gjort din design ? Nej min kompis.

Är du oskuld? nej

Har du haft analsex? nej & vill inte ha :o !

Brukar du fisa ofta?
haha nej brukar du?

Vem kysses du senast med?
Philip

När hade du senats sex?
ett tagsen

Brukar du röka på?
nej:O?

Gillar du semlor? Lite men inte mycket.

Det bästa med sommaren? Man slipper ha på sig så mycket kläder , man blír brun , det är varmt!

Vad tycker du om kissie som brunett? Hon passar i det , men det är inte kissie endå , jag tycker hon ska ha blont!

Favorittvprogram? Andra avenyn 

Favoritskådespelare? Finns många bra!

Vad har du för mobil? Märke? Nokia

Varför började du blogga? Skriva ut vad som händer i mitt liv & hur allting är! Va nog därför men nu bloggar jag för det är roligt & ja :) 

Va gillar du för sorts killar :) ? Som vågar & är ärliga! 

Har du en pojkvän? Nej :)

Jobbar du elr går du i skolan, i så fall somvad/årskurs? Jag går i 9.an

Har du syskon? Ålder, namn? har två stycken syskon kim & lina 19 & 16 (17 snart)
Kolla in deras bloggar , http://kimkn.blogg.se/    &  http://knutsoon.blogspot.com

har du egen häst eller är de på typ ett stall där du sköter om en ? Du menar russin? Hon är min bästa kompis systershäst! hon har vuxit ifrån henne & köpt en större häst. & hon vill att någon ska rida henne så hon får gå istället för att bara stå. Glad för att hon litar på mig ! Sen har jag verkligen fasnat för russin hon är helt underbar! 2½ har ja ridigt henne tror ja? Inte så konstigt att jag älskar henne med så många underbara minnen.*











 
e l i n [estr.blogg.se]

SVAR; okej, vad mysigt det låter :D

2010-02-19 - 21:45:54
URL: http://estr.blogg.se/
e l i n [estr.blogg.se]

SVAR; inte mycket. har en bästa kompis här, vi går igenom massa bilder och så! ;)

2010-02-19 - 21:48:24
URL: http://estr.blogg.se/
☆ Carlosa

sv: hej jo allt är bra :D själv då?

2010-02-19 - 21:52:04
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
nattiz ♥

sv: taack så mycket, din blogg är också sjukt fin, gillar att den är rosa, haha :D

k r a m i s

2010-02-19 - 21:53:21
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Pam :)

sv: okej vad gör dudå?_D

2010-02-19 - 21:58:02
URL: http://pams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0