förövrigt. väldig jobbig dag.. det förklarar saken. Godnatt

2010-12-11 - 22:09:08

drömmar som va en verklighet förvandlades till ett rent helevte.
Att något så fint kan ändras så fort , att allt kan förändras bara på några sekunder. Att i ena stunden känna sig så otroligt lycklig , sen i andra känner man ingenting .. precis ingenting.. Man tappar luften när man söker ny . Det enda som finns är tårar som rinner ner på kinden. Som man är levande död. Man glömmer bort vart man är , vem man är och varför man är här. De svider något otroligt mycket en smärta som ej kan beskrivas med ord. Man blir helt förstörd när man förlorar någon man älskar. Ligga isolerat i rummet , man bli en helt annan männsika. Glädjen & meningen på allt försvinner bort någonsin. Man blir helt förstörd..


Vila i frid Morfar & bästa vän!♥
Två fina änglar i himlen. Ni är de starkaste jag någonsin har träffat.
Ni kämpade in i det sista. Jag är stolt över er.
& jag saknar er båda något otroligt. Vi syns någongång mina små änglar<3


Morfar , mamma pratade om dig här om dagen. Jag grät inombords typ. Jag saknar tiderna såå..
Du va världens bästaste morfar & är fortfarande. Du va väldigt speciell för mig & är fortfarande , jag bodde hos er som liten typ.Varje helg sov ja hos er.Vi stog varandra så nära.Jag verkligen älskade det & jag hade så jäkla kul då. Och mormor va otroligt lycklig.Hatar verkligen att lämna henne när vi ska åka hem .. Ta hand om rosita. Hoppas du har det bra älskade morfar jag älskar dig morfar<3

Rosita: jag hoppas du med har det bra där uppe. Du kommer föralltid va min bästa vän. Du fanns alltid där & stöttade mig när jag hade en jobbig tid & jag är otroligt glad för det.Ta hand om min morfar Jag älskar dig bästavän<3

Jag glömmer er aldrig.


Anonym

vem e rosita?

2010-12-23 - 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0