test test test test. tråååkigt godnatt :D

2010-12-22 - 21:21:50

Lovar du att vara ärlig? lovar.
Du heter? Ida
Smeknamn: knutte , knutte tutte
Beroende av: Mobilen!!!
Vad får du oftast komplimanger för? olika.
Hur imponerar man på dig? bra , fråga de vet ja inte ens sj:D
Är du svårflörtad? naee tror inte de.)
Brukar du skratta för dig själv? ahh om jag har jävligt tråkigt :d
Var bor du? Tranås
Trivs du där? Ja för det mesta gör ja det.
Kan dina föräldrar lita på dig? jaa
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du varit full den här månaden? ehm nee .. månaden är inte slut än. snart är de nyår(a) hmm:$
Sprit, cider, vin eller öl: cider.
Brukar du bli för full? helt ärligt.. ja kan inte dricka. ja dricker tills ja spyr oftast. Inte alls smart :D:D haha
Är du allergisk mot något? ajjemen ;d
Har du haft sex idag? ja har ju sagt att ja ska va ärlig. Ja det har jag (a)
Har du pussat någon som är fyra år äldre? ahh!
Hur svarar du i mobilen? ahh hallå?
Sov du ensam inatt? neej min underbara snuttiipulla=filip sov här:D
Brukar du komma i tid? för de mesta .. förutom på morgonen :d
Hur känner du dig nu? ja vet inte. trött men vill inte sova.
Vanligaste färg på dina kläder? svaer.
vem saknar du? litis , filip & russin
Hade du en bra kväll igår? Ja myste ju med filip:d
Favoritdryck på morgonen? oboy :)
När brukar du oftast gå och lägga dig? på natten någongång:D
Är du blyg? bara mot dem ja inte känner. Annars är det alltid ja som pratar mest. haha
Vill du hellre ha mail än brev? brev. roligare å öppna :D:D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja de är klart. De stämmer faktiskt. Jag blev faktiskt kär i filip första gången jag såg honom i skolan. Men ja trodde inte ja skulle få honom. Men nu har ja honom.
Har du spytt offentligt? ahh
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? be någon sparka mellan bena såklart..
Är du nöjd med ditt liv?just nu är ja mer är nöjd.
Är du bortskämd? enligt alla andra är ja det. Men inte enligt mig själv :D!
Vad gör du i morgon? sooover .Zzzzzz
Vad är det värsta du vet? falska personer ,
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ingen aning. Olika typ
Vad behöver du just nu? Min älskling brevid mig
Vilken person tycker du är en bra förebild? Paris hilton såklart .. naat. Ingen aning faktiskt. Min mamma?
Vad längtar du till? JULAFTOOOOOON:D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja absolut. Falska vänner har ingen plats i mitt hjärta.
Vad använder du för shampoo? Fruuuttttttttttttiiitiuuuuttttii:d
En speciell dag du minns? 23/10-09
Hur gammal är du? 16
Du samlar på? Dammråttor.:d hahah
Gröna eller röda äppeln? gröna (:
Vem ringer du när du är arg/ledsen? mina närmsta vänner. 
Gillar du golf? nee.. dålig på det är nog därför.
Vilken tid gick du upp idag? 10:10 intressant ??:D
Har du sovit i din egna säng inatt? ahh :d
Har du strumpor på dig nu? ja ett par gula fula puma ;d där fick ni lite extra information;d skriv ner
Bär du glasögon eller linser? nae .. men nu behövs det verkligen.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? jaa dödsviktigt ssååklart:o hhaah nae?
När går du upp ur sängen en helgmorgon? inte fan går ja upp samma tid varje helg? bäääng?
Har du piercing? Jaa på snoppen:$. skoja .. eller? naveln & örorna
Vill du gifta dig? i framtiden kanske.
Vill du ha barn? Ja fast bara med en person(snuttiipullan) ahaha:D
Solar du ofta? på sommarn. på vintern blir det ju inte så ofta.
Är du bra på att laga mat? Nej men bättre än filip iaf :D
Är du flygrädd? ja vet inte. har aldrig flugit. Men de vill ja inte heller. Största frågan är hur ja ska komma till nya zeeland .. Båt? haha
Hur vig är du? åhh jävlar . ja är inte vig.
Vad dricker du helst när du är törstig? oboy
Vilken är din favoritglass? gammaldags chokladglass
Tror du på ett liv efter döden? vet inte. men ja hoppas på det,
Tycker du
om sushi? vet inte.. och ja kommer aldrig hela mitt liv testa det



Vad äter du helst när du ser på film? chiiiiips
Bor dina föräldrar tillsammans? yeaah

Har du tandläkarskräck? neej :D ! fast inte alls kul att gå längre.. man få ju inte ens klistermärken:oo

Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvälls:D
Vilken ögonfärg har du? blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns? flera gånger
Biter du på naglarna? nej äckligt.
Röker du? noooppp
Senaste låt du hörde? all i need is you= ''idolerna''
Vad gör du på helgerna? rider , umgås med kompisar & myser med snuttipullan=filip(a)

ida

diiiissseeeeen, trodde du saknade mig med :''''''''(

2010-12-23 - 19:29:53
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0