tagga tagga tagga tagga föööfaaaaaaaaaaaaaaaan.

2010-12-30 - 16:37:19

Snart är året slut. Jag har både vart nöjd och missnöjd med detta år.
finns saker som skulle kunna va så sjukt jävla mycket bättre.
Nästa år ska ja ändra på det , ska ändra på mig själv tror ja? Inte ta allt så jävla hårt , livet går vidare.
Jag har världens bästa vänner som finns där och stöttar mig .

jag är trött på att jag alltid ska va rädd att förlora , jag är trött på att det alltid är ja som bryr mig så jävla mkt.
jag är trött på mig själv. Det ska bli en stor ändring på hela mig. Ska sluta bry mig så mycket när det händer saker. Jag har haft ett bra liv innan såklart ja kan ha det efter. :) 

Jag känner att jag mår bra just nu jag är starkare än jag tror , jag klarar mig själv.
jag har klättrat upp för den där förbannade stegen flera gånger , jag håller mig kvar på topp.
jag mår bra , jag mår så jävla bra idag. Utan mina fina underbara vänner hade ja inte funnits.
Jag skiter i allt för ett tag , för just nu mår jag så jävla bra.

Imorgon är det nyår är taggad som fan. Mina fina vänner kommer göra min kväll/natt.
Mina vänner gör verkligen mina dagar . fina bästa underbara vänner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0