sov dax snart?

2010-12-08 - 20:58:05

Ätit , pluggat & är nyduschad.
De är bara hoppa i sängen och sova .. men inte just nu.
Har redan sovit en liten stund idag , men ska lägga mig skapligt ändå kolla på andra avenyn mööhö saknar andra avenyn :(
Aja.. Imorgon kommer älskling till mig .. han ska va här till löööördag.. MYYS!

blev förövrigt ingen ridtur på russin idag , eftersom de där äckliga tåget åkte ifrån ida & mig.
Snacka om att ja va rätt arg & ska fanimig kasta ägg påå hela högen.
När dom ser att folk kommer springande mot tåget , kan dom ju förhelvete inte åka iväg & klockan va dessutom halv exakt om inte 29. Fan va sur ja blir. Jag hatar bara östgötatrafiken mer och mer. När man vill att dom ska va lite sena så är dom i tid. men ibland kan dom va 20 minuter sent när man har bråttom hem. BLÄÄÄÄ! Åhh sen har dom tagit sönder mina skor. De gör mig bara så jävla sur. Nästa tåg går liksom halv 3! 2 JÄVLA TIMMR. tur att man har en snäll bror som ställer upp & hämtar.


Vad mer har ja att berätta ingenting?
Joo förresten ..den där 30 dagars utmaningen.. ja tar seriöst inte alla frågor på den.
eftersom mina 2 kameror är sönder & ja har inte mobilsladd (sönder)..
saker som måste ha en bild också .. så ja skiter i de frågor. & ja tar frågor i förväg för ja har inte tid varje dag .. :D
så nu vet ni..

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

♥ Dag 9 – Min tro.

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

♥ Dag 11 – Mina syskon.
Okej , detta kan ja svara på.
Jag har två stycken syskon. (bara äldre) och dom är min riktiga syskon. Aja min bror heter kim & är 20 år.
Sen min syster lina och är 17 år. Jag har en bra relation till båda , jag känner dom väldigt bra & det är ja glad för.
Dom ställer upp för mig & finns där & jag ställer upp & finns där för mig. Min syster pratar ja mer med om saker & ting. Eftersom det bara skiljer ett år på oss & så , så det blir mer så att hon förstår eller vad man nu ska säga.
Glad att ja har dom syskon som jag har, man kan nog inte hitta finare syskon som ställer upp så pass mycket som dom gör .
(hittar tyvär ingen bild)

♥ Dag 12 – I min handväska.

♥ Dag 13 – Den här veckan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0