sammanfattning av år 2010.

2010-12-30 - 00:53:03

Börjar med en bild från nyår 2009-2010:)
En lyckad nyår.. med bra vänner :)
Kajsa och jag :)

Nollning med min nya klass Lp1 = Livsmedel.
/jag längst bort i vitt , kunde inte blåsa upp ballongen hahaha)


 
Laholm 2010(semester) saknar


Göteborg 2010 (liseberg med familj & kusiner:) saknar


Började rida hannas häst när inte hon hade tid :)
camaro & jag

Praoa i ett travstall tillsammans med kajsa & hedda.




Slutade 9:an  fast jag älskar fortfarande 9s:)


Klassfest med Lp1 .. (sexxii.. mådde verkligen inte bra den kvällen redan vid 9 kom allt upp
ååhhh lyckat ;))


Hade en mys kväll med flickorna


(bilden är påskoj) inget seriöst med bilden alltså. Lite egen party ;) haha

 
Va i polen tillsammans med sara:) va på bröllop


spenderade dagarna i stallet & ridturer i skogen



Blev kär du & jag blev ett vi. :)
hittat den rätta , ja svär på det.

Måste bara...
Vissa personer får en verkligen att må bra. Det finns en speciell person som betyder enormt mycket för mig ..
Hon finns alltid där för mig och då menar jag verkligen alltid. Hon ställer upp till 100% och gör alltid så gott hon kan. Hon lyckas alltid få mig att skratta. Vi har kännt varandra i några år & alla dessa år har hon alltid betyt väldigt mycket för mig. Det är henne ja vänder mig till när jag behöver någon att prata med , ja litar på henne till 110%. Och vad som än händer kommer hon alltid att va min bästa vän. Hon är verkligen en sann vän.
Sånna växer inte på träd . Och jag är glad för jag har just henne som vän.Världens bästa vän.
jag älskar min fina kompis:)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0