saknar enormt mycket. ♥

2010-12-26 - 15:07:23































saker som aldrig mer kommer upplevas.
Det finns dagar ja vill uppleva igen .. Dagar ja föralltid vill leva i.
saker som alltid kommer betyda en heldel för mig.. Som ja kommer ha med mig hela livet.
Så mycket man gått igenom under en kort tid. Jag saknar allt det här<3

Russin & rosita.
Som alltid kommer betyda allt för mig.De här två har gjort så mycket bra i mitt liv , dom har aldrig någonsin gjort något ont. Det finns inga bättre hästar än dom här två. Så mycket ja har upplevt med de här två pållarna. Så många minnen ja har , så skoj vi har haft & jag är glad för att jag har fått ha er..:)
Rosita och jag hade några år tillsammans & alla dem va lika underbar. En häst som alltid fick mig på bra humör och som alltid fanns där för mig. Men det finns saker vi aldrig hann göra.. Saker som ja ville göra om.. Men nu är det försent för allt sånt. Vi lever på två helt olika platser. Jag hoppas fortfarande att du har det bra i himlen. Jag älskar dig något otroligt mycket.
Russin och jag har haft några år och vi har mer att ge. Vi har gjort mycket och ska göra mycket mer. Vi har mycker kvar att ge. En häst som verkligen får mig på gott humör varje ridtur. Som alltid hittar på något bus som får mig att skratta & må bra, de är då man vet vad man lever för :) !
Finfina luriga pålle som jag älskar otroligt mycket.

Vackraste pållarna i världen:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0