PLUGG PÅ EN LÖRDAG!

2010-12-11 - 17:19:12

Här sitter jag och har allmänt tråkigt.
ja ska ta tag i mitt liv & göra några läxor nu hade ja tänkt mig. slipper ja göra de imorgon .. Ja har ju ändå inget bättre för mig.Ibland suger livet extremt hårt. Filip har åkt hem också .. de gör ju inte saken bättre. saknar honom redan.
Jag känner också att ja kanske borde ta tag i bloggen. Blogga om intressanta saker och sånt? Blogga kanske inte riktigt är min grej men de kommer. Funderar på att starta en ny blogg.. dock vet ja inte varför?:D! haha

Naee nu ska ja börja plugga. Har aldrig hela mitt liv pluggat på en lördag .. JAG ÄR SJUUK:O!!!!!!!!!!!!!!
ida

hihihihi, snygg va :D?

2010-12-11 - 21:30:07
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0