nattiii:d !

2010-12-15 - 21:56:25

Har inte svarat på alla kommentarer men lovar att göra det imorgon .. har fullt upp just nu.
Imorgon har vi livsmedelskunskaps inlämning av ett häfte eftersom ja inte var i skolan när alla andra gjorde det så har jag fått sitta & göra allt hemma.. Kanon kul .. eh nej.
Idag blev det iaf stan. Shoppat julklapp till filip & min syster så mycket mer blev det inte? jo lite saker till mig med haha(a)
det är ja värd. Kommer heller troligtvis inte uppdatera så bra i helgen..
Ska va med saknade kajsa på fredag vet ej om hon sover här eller hur hon gör.
på lördag morgon eller ngt. ska ja rida en sväng hade ja tänkt.Senare sen ska ja åka till älskling för första gången(a)

Nu ska ja lägga mig ner i sängen fortsätta kolla på andra avenyn säsong 1. Somnade till de förut & sov i 4 timmar.
så kommer nog inte kunna somna :oo
tur att mobiler finns så man kan smsa när man har tråkigt.

nae nu ska ja hoppa i säng ;d !

Vi höres kanske imörra , ja svara iaf på allt folket har skickat. pöööööss :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0