mupp spel:(

2010-12-02 - 17:11:44

Här sitter jag och spelar ett galet roligt spel ..
Fast just nu spelar ja inte .. det fick mig bara att bli arg:(.
Börjar bli jätte arg på folket i spelet .. dom bli arga bara för dom inte får hjälp tillräckligt fort.
Såå ja sitter & svär åt dom .. Kastar iväg datamusen & slår på skärmen.
Slänger iväg böcker på golvet.. för dom ligger ivägen .. ja tror visst de beror på 2 böcker.. attans.
Jag hatar när det inte går bra .. speciellt när ja vill att de ska gå bra..
jag har iaf märkt att det inte hjälper att bli arg.. det går bara sämre. men det saknas typ bara 20 poäng:/! 
 
Nu ska ja vänta ett tag sen ska ja spela vidare .. ja måååste klara :D:D:D!
det är as roligt .. men de är lite svårt nu..

http://jesper.nu/spel/tjejspel/4782-beauty_resort/
spelet haha :)
nu sk aja fan imej klara dehär spelet:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0