GRATTIS ÄLSKLING :)

2010-12-31 - 00:39:35

Imorgon fyller världens finaste år. Kan tyvär inte fira den tillsammans eftersom vi lever på två helt olika platser.
tack för alla underbara år vi har haft , tack för jag fick lära känna dig och tack för all hjälp jag har fått från dig.Tack för du gjorde livet värt att leva för , tack för att du fick mig att må bra och tack för allt du gjort för mig.jag älskar dig otroligt mycket och saknar dig.

Det är synd att det har blivit såhär för jag älskade att umgås med dig, jag älskade alla härliga ridturer i skogen.
jag älskade att bli avkastat från din rygg för det hela blev ett stort skratt , jag älskade att spendera mina dagar med dig. Jag älskade att jag älskade dig. Jag älskade att ha dig vid min sida. Jag älskade att sitta ner vid din sida och viska de där tre orden i ditt öra.Jag älskade att jag visste att du fanns där för mig. Jag älskade att veta att du alltid ställde upp för mig. Jag älskade att du va som du va. Jag älskade dig för du va du. Jag älskade att du alltid hittade på bus. Jag älskade dig för du gjorde mina dagar. Jag älskade dig även när vi va sura på varandra. Jag älskade dig för du aldrig svek mig. jag älskade dig för du va en speciell häst som verkligen förstog mig.

Jag hatar att inte kunna träffa dig , jag hatar att det blivit såhär.jag hatar att inte kunna va vid din sida. Jag hatar att det inte är som förut. jag hatar att vi är förlång i från varandra. jag hatar att det är som det är nu.

Jag kommer alltid minnas dig och du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och den kommer ingen kunna ta ifrån dig. Jag älskar dig finaste vän.
jag kommer aldrig någonsin glömma dig. Jag lämnade mig själv när du lämnade jorden och så kommer det alltid att vara. fina underbara älskde vän<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0