Dag 1 – Presentera mig själv

2010-12-03 - 15:54:55

Skev ett väldigt långt inlägg om vem jag är osv så råkar ja klicka ner..
Så orkar inte skriva lika långt men kan skriva lite.. '

ida knutsson född i eksjö 5 juli 1994!
Mitt namn är Ida Knutsson & det ser man klart & tydligt. Jag bor i en liten stad vid namn Tranås.
Man känner inte alla men man vet vilka de flesta är i stort sätt. När jag gått ut skolan ska ja flytta det är iaf mina planer.
Mina planer är att flytta ifrån sverige till nya zeeland .. Jag har alltid haft det som dröm & ja vill uppfylla denna dröm.

Men just nu bor ja med min mamma pappa & syster. Har även en bror men han har flyttat hemmifrån. Känns tomt utan honom men nu börjar man vänja sig.. Träffar honom dagligen ändå såattsäga :D!Har även en en helt fantastisk pojkvän som jag älskar sjukt mycket , glad att ja har honom.På fritiden rider jag & vill egentligen spendera min tid i stallet där ja trivs som bäst. Även att ja bor i stan så trivs ja inte alls bra .. de är inte riktigt ja. Efter litis gick bort har jag börjat gilla att va mer ensam & på landet ett bra ställe för mig. Men jag vill ändå inte stänga ut de som betyder så mkt för mig. Hinner inte med hästlivet så mycket nu vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Hästar gör mitt liv kan man säga , de gör mig glad & lycklig. Och det är ju så man vill ha det... Försöker hinna med det så mycket som möjligt. Skulle vart bättre om jag gått i skola här. Ångrar dock lite att ja inte valde här.. Men fanns ingen linje ja ville gå här.

Vad mer finns det att säga?
Jag går i skola i linköping livsmedel.. Vi bakar , styckar & har kallkök. Trivs med det men har ändå börjat tveka vill ju bli veterinär.. Bara att läsa vidare efter skolan...d ! Det känns rätt just nu , men om det börjar kännas fel är det bara att byta i 2.an.. :d! Jag har träffat så många underbara människor som går i min nuvarande klass .. Man skrattar varje dag , varje minut & sekund de gör mig oerhört glad:d!

Ska ja skriva om min framtid med? det är ju ändå lite om mig & tankar och sånt? !
skitsamma ja gör det. de skadar inte.
Iframtiden tänker ja flytta till nya zeeland , inte föralltid bara något år eller så. Alltid kul att testa på något nytt.. som sagt det har alltid vart min dröm & ja vill verkligen uppfylla denna dröm.Efter ja bott där ett år vill ja ha en mysig gård med många olika djur . Speciellt hästar.. En underbar familj & ja hoppas att jag och filip fortfarande är tillsammans .. inget är ju omöjligt.
Man kan ju alltid hoppas iaf.  hehe ;) !

Mitt liv för övrigt?
Man kan säga att mitt liv har gått upp & ner hela tiden. Ja vet inte riktigt hur ja ska skriva det? Men jag har haft en tid jag har mått väldigt dåligt.. Jag visade det inte för många.. Jag ville visa mig stark & jag fick folk att tro att jag mådde hur bra som helst. Egentligen va det tvärt om. Jag är nog inte ensam om att ha gjort så. Men jag klarade mig faktiskt .. Jag klättrade ensam upp för livets stege. ´Sakta men säkert 2 år . 2009 va allt bra , ibland kom tankarna om hur ja tänkte när allt va jobbigt. Men ja mådde bra även att ja inte ville inse det. Men 23/10-09 föll ja ner från livets stege som jag kämpat mig uppför så länge. Jag förlorade min bästa vän. Den som aldrig har förlorat någon kan aldrig förstå hur jobbigt det är.
Det gör så otroligt jobbigt så man kan inte beskriva .. Jag tänker inte sitta här & skriva så mycket runt detta det blir bara jobbigt då. Men då mådde ja dåligt kan man säga.Det enda jag gjorde va och låg och grät i min säng. De enda jag tänkte    ''jag kommer aldrig mer få träffa henne , jag kommer aldrig mer få höra hennes andetag , jag kommer aldrig mer få se henne, jag kommer aldrig mer någonsin få säga till henne jag älskar dig , jag kommer aldrig mer få krama om henne , jag kommer aldrig mer känna lycka , jag kommer aldrig mer va glad''

Jag kommer sakna dig tills den dagen vi ses igen<3
jag älskar mitt hjärta<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0