tjenaa:)

2010-08-03 - 23:30:43

har precis fått i mig lite mat efter en super bra dag ;)
Kusin sov här så de blev va upp länge igår haha , film blev de allt:p
sen idag va det kalas för moster & lillkusinen leo mycket roligt hehe ;p .
sen drog ja ut till stallet ida följde även med , har dock inte vart med henne på nästan 2 veckor shiit ;o
Jag red russin i paddocken , sen skulle ja ridig camaro men ja struntade i det & hjälpte sara åh tvätta transporten.
Nu sitter ja här med en ny dator , super najs ;) haha

imorgon blir det en  sväng på russin & camaro tror ja allt ;p
får se hur de ser ut på himlen imorgon , jobbigt å rida i regn .
Men måste man så måste man , hästarna kan ju inte stå bara för att de regnar ,;)

sååäre , nae nu ska ja fortsätta kolla in lite saker på min nya dator , super snabb mohaha ;)
så den passar mig .. hhahah !
lalalalalallaa busiiig ja är nu , nae men asso venne vad ja ska skriva mer ;s har inte så mycket mer att säga.
kameran är fortfarande inte lagad , så tyvär kan de inte bli ngt fina bilder mohahha , ni får nöja er med mobil bilder :) fast nu har ja inga bilder på datorn ;o


hahha de här får ni nöja er med nu , databild-.- hahahaha fail
Erica

Hej

jag saknar dig

ses någon dag?:D

hejdå (: <3

2010-08-03 - 23:48:59
URL: http://eswensson.blogg.se/
din idol

är de supersnabb :D:D:DD? <3

2010-08-04 - 15:23:42
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0