jag kommer alltid att älska dig , ja vill aldrig lämna dig.

2010-08-05 - 21:34:20

hejhej , nu har vi ätit lite kvällsmat.
blev grillat & potatis någonting haha :)
.
just nu sitter ja här & funderar på på om ja ska ta mig en sväng på russin imorgon.
täkte först inte det , men ja tror nog ja gör de typ åker ut & borstar kanske rider en sväng barbacka :) !
hon har faktiskt vilat denna vecka redan , måndag vilade hon faktiskt.
och russin behöver faktiskt gå mycket :)
hehe skritta ut lite eller något sånt blir det , ingen hård träning för hon va så duktig idag:)
sen saknar ja redan russin <3
hon betyder sjukt mycket för mig.
hon är fan allt <3

jag fick mig en tankeställare  nu..
ja kommer inte kunna sluta rida henne bara för jag börjar gymnasiet i linköping.
ja tänker allvarligt inte de , ja tänker kämpa ja får la rida när de är skit mörkt , ja vill inte lämna russin:(
åh de tänker ja inte heller.<3
ja sa ibörjan de här är sista gången ja rider henne , min värld går under utan henne<3
såå mycket betyder hon för mig , hon är allt<3


ida

ne du ska ju inte sluta helt för ja vet att du mår bra av o rida :D

2010-08-05 - 22:14:51
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/
Ronny

Hej! Snurrar runt här på mer-trafik och stannar upp här hos dej.Gillar det jag ser!

Hjärtligt välkommen över för en titt hos mej. Ha det gott!

ida

hahah okej XD

2010-08-06 - 00:16:10
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/
emma

hej, kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om min design, header och inläggen.

satsar på att göra en makeover på bloggen:)

2010-08-06 - 00:32:30
URL: http://domandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0