jag börjar gilla skolan ... ojj

2010-08-20 - 16:24:11

jaha skola idag .. började halv 10 lite små segt eftersom ja va i linköping 07:50 -.-
aja där sofie väntade ,skit svårt & hitta varandra.
sen tog vi bussen till skolan :$ vi är lata alla tre..

aja sen satt vi & vänta typ alla as hungriga.
såå va gör vi inte går till statoil åh köper godis muums
haha , aja sen 2 lektoner sen lunch.

då blev det att käka på max , sen en svenska lekton typ slappt as ´skönt
sen sluta vi as sköna dagar än..
sen blir det bättre när vi ska baka & allt.
längtar lite ;)

aah ikväll händer inte mkt ska upp tidigt så blir en slapp fredag ,
ska ju till göteborg.
ingen sovmorgon för mig , jag börjar bli van



åh nu sitter ja å dödar myror .. fem
 stycken på mitt bord vart f-n kommer dem ifrån?
äckelmyror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0