hahah;)

2010-08-08 - 00:27:28

tjoohoooo..

sitter här & drömmer mig bort , nae men nästan haha.
ja sitter iaf här & ser ut som teskedsgumman hahah ;)
såkul kan man ha det om man heter ida knutsson ..-.-
ojsiii , nae idag har inte hänt så mycket , ridit en sväng med sara :p
vi hittade en ny runda , bajsrundan så kallad för nu , javet vi är super mogna sånt som man alltid ska va eller inte.. åhh ja är aldrig de nae ja vet haha!
tillbaka till ridnigen .. jag & rida barbacka hör verkligen inte ihop.
sitter & hoppar som en köttbulle haha . fail.
russin i en liten skog är inte heller så lätt att sitta kvar på eftersom hon är rädd för grenar & kvistar som kommer imot typ så då sticker hon sin väg kan man säga. men så hände de inte idag bara en gång men då sprang hon bara fram lite & ja lyckades sista kvar. wheeey
sen bakade ja pizza till pappii och mig , mammi är på party å syster med.fast inte på samma asso-.-
så blev de bara ja åh pappi kvar så ja bakade faktiskt pizza. shiit nu känner ja mig lite såå små töff.

ida har också vart här blev att titta film och lite sånt ;)
sen följde ja henne hem , hon är liten ju ;o hahah naerå

nu tänkte ja faktiskt sätta på en film eller något, lite små trött.
imorgon ska ja ut åh rida :) , planerna är att rida tidigt men ja brukar försova mighaha ;)
såå blir oftast på kvällen ändå.


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0