du är borta från mitt liv

2010-08-05 - 02:03:06

minnerna av dig kommer aldrig få mig att le.
ja hoppas du inser vad du gjort  , är de såhär man behandlar folk?
du gav mig frågan på vem du igentligen va , hur kunde ja blunda för hur du igentligen va?
hur kunde ja?
men nu skiter ja i dig , du är inte värd allt besvär.

Ja vill inte ha de såhär , så nu är de dax att ändra på det.
Du finns inte längre i mitt liv , du kan gå & lura någon annan .

du ska bort från mitt liv , du ska inte få förstöra ..
ja tror nog vad du ville , ja gick på dig .
sen stack du , hur kan man va så ?

de är fegt , såå himla fegt.
synd bara att ja inte bryr mig om dig längre,
ja undrar bara hur du tänkte , eller hur du tänker frågan ja ställer mig själv är om du tänker ens?


ja säger saker ja inte borde , du gör saker du inte borde.
du sårar..
de är skillnad mellan dig & mig , du är sååå feg.
ja kan säga de här allt till dig face to face.
men du kan inte säga ngt såå.

haha byee darling



nu ska ja sova puss<3!

ida

skit i tönten ,. du är värd det bästa <3

2010-08-05 - 19:57:13
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0