4 dagar kvar..

2010-08-12 - 16:22:17

nu närmar det sig med stora steg uhh ..
ja allt kan man säga.

skolan börjar
sommarlovet slutar
läskigt , ja vill ha mer sommarlov:(
ja har inte gjort allt ja sagt


ihelgen blir det filmkväll hos sariii va ett tagsen men nu ska det bli av iaf



dagarna går & mina sår från dig dem består ..
det sättet som du har ,har fått mig att glömma dig , du tänker endast på dig själv.
tack & adjö .. orden som du kommer  endag  få höra face to face. du ja lovar dig ..
du ska få höra allt , ja lovar dig allt.
och kom inte och be om ursäkt sen för det skulle du tänkt på innan..
åh jag vill inte längre ha mig dig & göra ..

tack & lov att det är som det är nu.
du bevisade vilken idiot du är & jag är glad för du inte längre finns hos mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0