:@

2010-04-22 - 21:24:40

fyyf*n ibland kan man itne bli mer än arg på hela världen!
det ska bli så j*kla skönt å byta stad , skola AAAAAAAAALLT!
Jag orkar inte med all bråk hela tiden , inte så konstigt att man inte längre trivs :S
Allt blir ju bara fel !!!!!!!!!!!!!!!!!

ÅHHHHHHHH jag är bara sååååååååå arg just nu ;S !
ja fattar inte hur ja själv orkar med allt , jag har lust ge upp & inte bry mig mer.
men nu är det snart slut , jag orkar snart inte bry mig längre .
Jag skiter i hur det blir , bara all bråk försvinner.
Det börjar nästan kännas som dagis nivå hallå? 


:@:@
ESSEM, Selena M

Hejhej,

hoppas du haft en bra dag !

2010-04-26 - 21:44:20
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0