Test!

2009-11-23 - 19:43:01

ÄR DU:

Arrogant: nae.

Osäker: jaoftast
Trött: lite
Intressant: ?

Smart: super smart :)
Söt: nej .
Fet: ja tkr ja e tjock ;s !
Barnslig: när ja känner fört.

Liten: beror på hur man menar .

Lätt: inte å förstå , tung å bära ^^

Skoltrött: jaa a;Oo

Rolig: dålig på sånt x)

Pratglad: att jag är !

Frågvis: jaa (:

Organiserad: nja

Hälsosam: när ja känner fört. 

Blyg: mot dom jag inte känner!

Attraktiv: fråga ngn ja känner .

Lätt uttråkad: jaaa xD

Vegetarian: neej!

Besatt: no

Pålitlig: hoppas ja ;o

Filosofisk: venne ;s 
 

HAR DU:

För många vänner: man kan aldrig ha för många (: Men jag har klart dom absolut bästa!

Förföljelsemani: tycker jag faktiskt inte.

Tvångstankar: Yeah

Färgat håret: flera gånger xD

Brutit några ben: nej :P

Några piercings: ja

Egen dator: ja!

Gjort bort dig rejält: händer för ofta ;s

Bra självförtroende: nej absolut inte

Komplex: ja

Kysst någon: jaa
Kysst många personer: beror på vad man räknar som många ?
Kysst flera gånger: jaa xD

Haft sex: ja.
Tagit nakenbilder:aldrig!!

Sagt jag älskar dig till någon idag: jaapp! :D

Varit kär: jaa:P
Magrutor: nej ja är en tjockiiis :D
Druckit Öl: ja
Druckit Vin:ja
Druckit cider med alkohol: ja
Rökt: jaa! Ska inte hända igen ;oo!
Snusat: fan heller ;oo!
Knarkat: nej kommer aldrig göra heller!
Blivit kär i någon på nätet: kär på nätet? ;s går det :S

Dumpat någon: jaa

Stulit någonting: Beror på hur man menar , inte från ngn affär xD

Gjort något olagligt: ja

 

VEM:

Saknar du: alldeles för många

Vill du döda: ingen.

Rörde dig sist: min kisse xD

Slog du sist: dino!

Kramade du senast: parre!

Kysste du senast: Wille!

Skrev du till sist: Fredrik

Vill du vara som: skulle ju aldrig va fel å va ngn kändis xD!

Sårade dig sist: Kajsi men det är bra nu<3

Vill du bli galet full med: bam ofc xD!

Gjorde dig riktigt glad senast: ehm ja venne? xD

Fick du sms från senast: Fredrik

Ringde dig senast: typ wille!

Ringe du senast: parre

Ska du gifta dig med: hoppas ja :D

Förtjänar att dö: min lilltå ;o!
Vill du sova brevid i natt: min kudde (a)
Vill du kyssa nu: min tumme!
Får dig att skratta: dom bästaste :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0