heej ..

2009-11-21 - 22:10:38

russin , jag älskar dig<3Skaffat blogg igen , ida hjälpte mig tack sötii <3!
Idag har inte hänt så mycket vaknade rätt tidigt satte på lite barnprogram :$
Det fanns inget annat å kolla på , så det blev kipper & barn som bakar ^^
Jag har fan inget liv.. xD
Idag ska ida sova hos mig & vi ska ha kul , om alla tar fram papper & antecknar...
Går väl ut å går en sväng lr något.
För det blev dock inte som tänkt ..  beronde på lite skit . :S
I går spenderades lite av dagen med sara <3
red 2 timmar & sen fixade lite i stallet.;pp
sen spenderades den av andra!

åhh nu sitter ida & ja vid varsina datorer & nördar!

Puuuuuuuuss

matilda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ni är bögar<3

2009-11-21 - 23:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0