Dags att växa upp kanske?

2009-11-23 - 16:30:51




Händer så lite just nu i mitt liv.Så jag vet inte redigt vad ja ska skriva . Mina skoldagar e rätt ointessanta.
Men ja får skriva om det endå .. ´Måndagar = slapp dag . Gjorde tomtar å hade rätt kul blev också BLÖTTTTTTTTTTTT , tack vare dino , ;oo! Typ haft lite svenska matte & no :)
Värsta fajten i aulan mohaha :) Ja va cool i korridoren , fajt med dino haha (a) !
Mår inte sådär super bra fortfarande lite sjuk men fick gå till skola endå :) !
Imorgon blire sovmorgon 20 över 9 börjar man i stället inte så länge men en lektion går iaf bort(a)!
Sen bad också , JOBBIGT !
Sen plugg plugg plugg.
Idag fyller min bror 19 år han börjar bli stor ;o! :)



Måste bara skriva av mig lite nu..
Jag behöver inte nämna något namn för det orkar ja inte!
Först måste ja bara säga att jag e sjukt trött på alla jävlar vänner som e så jävla FALSKA!
Åh att man ska hålla på å viska massor , säg rakt ut å väx upp nu.
Vissa personer är så grymt barnsliga som inte vågar stå för det man tycker utan bara ljuger å bara ne det sa ja inte det va inte menat till dig. Jag har både ögon & öron jag hör & ser. Vilket som någon inte förstår.
Jag orkar dock inte skriva namn för alla behöver inte veta vem det är för det angår ingen annan en mig & den personen. Det är bara så onödigt å fråga om man e sur. När man vet att man har gjort något mot den personen .
Det du håller på med är såå omoget. Stå för det du säger din falskajävel. Om du kallar oss vänner så tror du så fel. Försöka ta saker i från mig som du inte har en chans att göra. Alla vet allt om dig lägg av & lägg ner det du håller på med. Du kommer förlora alla dina vänner om du håller på såhär å allt kommer va ditt egna fel. Jag borde inte sitta här å försöka hjälpa dig , men nu gör ja det för ditt bästa. Och du kan förstå hur många personer du sårar när du håller på som du gör. Ta ett stort kliv & visa att du är mogen. Om man inte sett dig hade man trot att du va 10 ja menar seriöst nu. Jag säger inte att jag är världens bästa människa och ja inte gjort såhär någon gång för det har ja . Men du gör så här gång på gång. och det är inte okej!  Min käft är bra på att snacka å ibland kanske ja går lite långt.Men jag står för det jag säger. Men din käft e 10 gånger bättre  på att snacka alldeles för mycker å går för långt alla gånger. Du har kört det här racet länge nu & alltid blivit förlåten. Nu kanske det är bättre att du stannar å inser dina fel du gör gång på gång.
Lycka till!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0