När livet sviker..

2009-12-15 - 16:24:02

Tänker tillbaka, på tiden jag var liten
Alting var så bra, så himla skönt att vara liten
inga problem, ingen skola eller någonting
Inga fighter, men det gör mej ingenting
på dagis, så var det fett skönt
Försökte dölja medicinen men det här var inte nåt
Jag hade svårt att andas, tappa luften ibland
Men då hjälpte bara med att någon höll min hand
Nu när jag är större kan jag inte längre se,
Allt det vackra, som mitt liv har att ge
Jag minns att jag ville ha, Jag minns allt det jag aldrig fick
Jag minns att vänner kom, och jag minns att vänner gick
När jag var liten, hade jag inte alltid rätt
Men jag kommer ihåg att allt kändes så lätt
Jag vill komma tillbaks, jag vill söka jag vill hitta
jag vill båda kunna se, jag vill båda kunna titta
Nu har jag växt upp och jag har haft det ganska svårt
Det finns dom som har det värre men har haft det ganska hårt
Vänner som har svikit mej, jag har blivit lämnad
Jag har blivit slagen men det är oförändrat
Jag försöker att gå vidare, det går inte bra
Jag hoppas att en dag, kommer kunna vara jag
Accepterad för den tjejen som jag egentligen är
Slippa att förändra mej och vara till besvär
Det finns några stycken som alltid har funnits
När tårarna rann, när hjärtat har brunnit
Jag nämner inga namn, ni vet vilka ni är
Ta åt er jävligt mkt, kommer alltid finnas här
För er, ni betyder fan allt. Ni värmer min själ när allt känns hopplöst och kallt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0