jag älskat att åka pulka:$

2009-12-21 - 19:03:01

gårdagen spenderades först av ida ,
sen drog ja till mina vänner i sommen! (:
dagen blev underbar.
åkte pulka med frida , hampus & philip!
mycket lyckad kväll.
sen drog vi hem till frida kollade på film & lite .
Vid 1 kom philip , helge & david , kollade på film och lite.
Sen åkte dom hem runt 3 :) !
Superbra gårdag!
Dagen idag spendrades av frida<3
vi har inte gjort såå mkt men men:)!

Saknar tiden med min älskade tvilling!
Jag saknar tiden då vi alltid va.
Då vi va som vakter övervarandra!
Åhh , jag saknar den tiden så oehört mycket.
jag älskar dig <3



JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN!
bästa frida

älskar dig med bästavännen <3

du kmr alltid vara den bästaste bästa vännen och det vet du love . snart ska vi va igen o igen o igen o igen :D:D:D:D:D:D::D:DD:D

2009-12-21 - 23:35:56
Anonym

JAG ÄLSKAR FRIDA :D<3333333

2009-12-21 - 23:39:13
URL: http://idaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0